vincentenjeannette.reismee.nl

Het is bijna zover!

Nog precies een week voordat we vertrekken voor onze fietsreis naar Patagonië.
15 januari 2017 zullen we vertrekken en als alles volgens planning verloopt zijn we op zondag 16 april 2017 weer thuis. Het zal zwaar maar ook geweldig mooi worden. We hebben er superveel zin in!

De laatste weken staan in het teken van ons vertrek. Nog wat laatste dingen aanschaffen, alle spullen bij elkaar pakken en zorgen dat de kasten, koelkast en diepvries leeg zijn. De fietsen zijn inmiddels ingepakt in dozen en alle spullen liggen in een hoek van de woonkamer. Nog een paar kleine dingetjes en dan hebben we alles compleet. Rest ons eigenlijk niets meer dan ervoor te zorgen dat alles in huis opgeruimd en schoon is voordat we in het vliegtuig stappen.

Deze reissite is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze fietsreis in Patagonië. Vanaf16 januarizul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waarwezijn geweest!

Wij vinden het leuk als je ons volgt.

lies wesseling

Qué sorpresa en ano 2017
Hel veel succes en plezier

Paul van Dijk

Ha Jeannette en Vincent,
Bijzondere mensen op een bijzondere reis. Gaaf om jullie avonturen te volgen. Heel veel reis- en fietsplezier.????

Marja en Huub vd Linden

Wij wensen jullie heel veel succes met jullie nieuwe fiets avontuur in Patagonië,

jaspert en leny swinkels

wij wensen jullie heel veel reisplezier en heel veel succes. met groetjes

Betsie Arts v.d. Tillaer

Jeannette en Vincent.
Ik wens jullie een goede reis naar deze bijzondere bestemming.Ik ga jullie zeker volgen op jullie reis.
Geniet ervan

Paul en Yvette

Hoeee, gaaf zeg. Wij kijken er naar uit jullie verhalen te lezen en de foto's te bewonderen!!! Succes met inpakken!

Toon van Ham

Ruim 3 maanden van huis en dan zo'n tocht voor de boeg dat moet wel veel mooie en spannende momenten opleveren. Ik wens jullie heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

Jaqueline

Goed opletten daar he...., geen vrijwilligers op CP2 you know.... ;) Geniet!!!

Chris Barten

Jeanette en Vincent. Veel plezier en geniet van de tocht. Pas Goed op elkaar.!

Jeannette van den Bogaard

Heel veel succes en plezier! Ik ga jullie zeker volgen!

Harm

Wat een prachtig vooruitzicht weer. Veel succes met de laatste voorbereidingen. Ik ga jullie avonturen met grote belangstelling volgen.
Harm

Jos van Bree

Heel veul plezier. Wij zullen wel gewoon werken !!!
Volgens mij een vakantie welke precies bij jullie avantuurlijke instellingc.q. passie past. Geniet ervan.

kitty

Een hele fijne vakantie gewenst. Geniet van al het moois onderweg!

MICHELLE BERG

Heel veel plezier, het is er prachtig! Hopelijk hebben niet al teveel storm en regen. Het wordt vast een fantastische tocht.

Rianne van der Steen

Hey Jeannette, ik wist niet dat jullie weer op reis gaan! Geniet ervan en veel plezier. Ik ga jullie weer volgen.

Ben van der Velden

Heb vanmorgen jullie NZ-reis weer eens helemaal gelezen. Patagonie, Kilimanjaro en Ijsland stonden op onze steeds langer wordende lijst met 'wensen'. Ga jullie weer volgen. Succes en geniet ervan. N.B. geen B100 dus.

Wim en Jet

Wat heerlijk, genieten, wij gaan het lezen!!!

Margaret

Hoi Jeannette en Vincent,
wat super leuk om dit te gaan doen. Wij wensen jullie heel veel plezier en toi toi toi tijdens deze mooie rit.

Margret bouwe.

Hoi Jeanette en Vincent ,wat gaaf dat jullie dit gaan ondernemen. Wij wensen jullie veel avontuur en al het moois van deze reis. Succes.

Esther van der Velden

Heel veel plezier in Patagonië.

Toon Kanters

Hallo Jeannette en Vincent heel veel fietsplezier,geniet samen van dit bijzonder avontuur.

Louis Bijlmakers

Een mooi vooruitzicht om zo een mooie tocht te kunnen maken. Geniet ervan! Ben erg benieuwd naar jullie avonturen en foto's.

Jan-Evert van Veldhoven

Jeannette en Vincent. Heel veel succes en ik ga jullie volgen. Ben heel benieuwd naar jullie avontuur! Goed oefenen met spaans ;)

Hans en Rita

Veel reis/fiets plezier!!

Jo en Rikie

Jeanette en Vincent veel reisplezier en geniet ervan, we zullen jullie ongetwijfeld volgen , en zijn weer benieuwd naar jullie avonturen groetjes

Maria van Sleeuwen

Veel plezier met dit avondtuur
Ik ga het zeker volgen
Een goede reis en een behouden thuiskomst