vincentenjeannette.reismee.nl

Albanië is een gaaf land

Vincent bij de tandarts

Reacties

Reacties

Ine

Half jaarlijkse controle?

Ingrid Peters

Hoi hoi
Ik wil naar Albanië,ik ben een vrouw van 52 jr op zoek naar rust natuur en strand,ik heb ongeveer 600 euro per maand te besteden in Albanië,het wordt dus een budgettrip,ik ben van plan om 3 maanden te blijven,waar kan ok goed en goedkoop verblijven ,en toch de mooie plekjes ontdekken,zoals op de foto,s,ik ben geen professionele fietser,eerder een simpele stadsfietser...maar wil toch een beetje rondrijden,waar vindt ik de mooie fruitstalletjes,b,dorpjes,kortom het eenvoudige dorpsleven,in de nabije buurt van strand??

Al u tips zijn welkom...

Een zeer vriendelijke groet,

Ingrid Peters

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!