vincentenjeannette.reismee.nl

Welkom op onze reisblog!

Hallo en welkom oponze reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze fietsvakantie in Nieuw Zeeland. Vanaf5 decemberzul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waarwezijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,
Jeannette en Vincent

Reacties

Reacties

Jan Fonken

Goeie reis

toon

Goeie reis en we volgen jullie

Harm

Ben benieuwd naar jullie reisverhalen.

Harm

Ine

Hoi Vincent & Jeannette,

Een hele mooie reis en ben nu al heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

Liefs je grote zus Ine

Yvette

Geniet van deze mooie reis!
Benieuwd naar jullie verhalen!

Liefs Yvette

Peter en Jolanda

Succes met de laatste voorbereidingen, een hele mooie reis
en wij gaan jullie verslagen zeker lezen!!Groetjes

Gonny

Goede reis en heel veel plezier.

Jos Kuijpers

Heel veel plezier , een goede reis, en lekker veel k.m weg trappen geniet er van. Wij blijven hier op de hoogte.

Frans Bukkems

Hallo maak er een leuke fiets vakantie van

Groetjes Frans en Riet

Ad & Diny.

Veel plezier,geniet ervan!

Jos van Bree

Veel plezier en geniet van deze uitdaging.
Een goeide en behouden reis gewenst.

Mark van de Wouw

Fiets maar lekker een eindje weg. Veel plezier!
Ik ben benieuwd naar de verhalen.

Marjon Cuijpers

Leuk zo'n blog, ik ga je zeker volgen. Geniet van de reis en het avontuur!

Geert en Irma

Heel veel plezier samen, fiets ze geniet van dit avontuur.

Yvonne Marcks

Heel veel fietsplezier en geniet ervan!

Wilhelmien

Veel plezier, ga jullie volgen maare.....kan er nog iemand mee?

Wil kraayvanger

heel veel plezier samen, leuk dat wij mee mogen kijken

Rianne van der Steen

Ik ga jullie zeker volgen in dat prachtige land!

Martien van Beljouw

Hoi Vincent en Jeannette,

veel plezier in het verre Nieuw Zeeland. Ik kijk uit naar jullie reiservaringen

Evert-Jan

Fiets ze en Have FUN!!!!!!

jo en rikie

ontzettend veel plezier en fiets ze, geweldig dat we mee kunnen kijken

Gerard Wijffelaars

geniet van je vakantie, succes!

Yvonne Janssen

Heel veel plezier!!!

Betsie Arts

Hallo Jeannette en Vincent
Wat leuk om te lezen dat jullie in Nieuw zeeland zijn.Wij waren daar 3 jaren geleden en ik hoop dat jullie er net zo van genieten als wij gedaan hebben.Ik vond het nou niet bepaald een land met goed fietsmogelijkheden maar voor jullie zal dat geen probleem zijn.Geniet ervan.

Ben van der Velden

Vandaag OLAT-Nieuws ontvangen.
Ik ga jullie volgen.
Omdat wij in 2012 drie maanden rondtrokken met een in Auckland gekocht busje (na 5 maal als reisleider naar NZ te zijn geweest) komen bij mij de mooie herinneringen los.

Coby

Ik zag dit in het olat nieuws staan. Eind feb/maart 2015 ga ik naar NZ gevolgd door australie, voor de 2 IML''s. Verder heb ik nu nog te weinig plannen/ideeën, dus ja, ik ga jullie blog volgen met veel belangstelling. Veel plezier.. Ikkijk er naar uit...
Misschien ga ik ook wel zo'n blog starten en bijhouden..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!