vincentenjeannette.reismee.nl

Fietsen van Rome naar Athene

Beste allemaal,

Vanaf 26 april gaan we weer een eindje fietsen.
Fietsen naar Rome hebben we jaren geleden al eens gedaan. Daarom vliegen we nu in 2 uurtje naar Rome. Van daar fietsen we via Napels naar Bari. Daar nemen we een boot naar Dubrovnik in Kroatië. Daar verder naar het zuiden: via Montenegro en Macedonië naar Albanië. In Albanië nemen we waarschijnlijk een ferry naar Corfu. Van daar verder Griekenland in, helemaal in het zuiden ligt dan Athene.

Italië en Kroatië hebben we al eens bezocht, de andere landen allemaal niet. Leuk om weer een aantal nieuwe landen te ontdekken. Het is lastig inschatten wat ons te wachten staat. In ieder geval flink wat heuvels en bergen en hopelijk veel zonnig weer. In de Balkanlanden zijn niet al te veel campings dus dat wordt creatief omgaan met de goedheid van de bewoners of mooie wild kampeerplekjes zoeken.

Bekijk ook het korte filmpje met onze route: https://youtu.be/kcBUuhIit0g

Wij hebben er zin in en we vinden het leuk als je ons weer volgt!

We zijn nu ook te volgen via Polarsteps: https://www.polarsteps.com/JeannetteenVincentVanBoerdonk/1524993-fietsen-van-rome-naar-athene?s=64dbcca6-3cb9-4553-b953-68f6e74e4523

Ine

Geniet van de voorbereidingen en ik ben weer benieuwd

Marja en Huub

Hele goede en mooie fietsreis vakantie gewenst,
En met veel kilometers in de benen weer veilig thuis.

Marja en Huub

Esther van der Velden

Dat wordt weer genieten van een mooie reis.
Veel plezier en leuk dat we jullie belevenissen weer kunnen volgen

Leny Kitslaar en Jaspert Swinkels

Wij wensen jullie een hele mooie reis en zijn benieuwd naar de verslagen.
Groeten

frans peters

Vincent en Jeanette veel plezier en avonturen wensen wij jullie toe .

Lies Wesseling

Jeanette en Vincent: geniet van het leven, geniet van elkaar, geniet van het fietsen, geniet van deze nieuwe reis. Heel veel succes!

Marjolein

Veel plezier Vincent en Jeanette!
(En TUI wil mij ook meteen naar Corfu hebben ?). Begin en eind zijn prachtig, de reis wordt dat vast ook.